Pinky Design Pointer
Photobucket

blogger yang aku selalu usha!

Sunday, September 29, 2013

A new life begin in UKM

Assalamualaikum w.b.t

wah dah lame tak update blog usang nie. memang lame gile dah tak usik blog ni. Alhamdulillah blogger sekaranng berjaya further stusy di Universiti Kebangsaan Malaysia.Alhamdulillah sangat sebab diterima masuk belajar kat sini .kalau ikutkan hati memag tak sangka la.ape apepon nie adalah rezeki dari Allah dan jugak doa mak ayah siang dan malam untuk anak-anak dia.erm sebut pasal mak ayah feeling homesick la pulak.hehe

by the way,tak ade ape pon nak cerite .cume sejak datang ukm nie dah tekad nak buang yang keruh nak amek yang jernih. kat sini la kite amat memerlukan bimbingan dan pimpinan dari orang orang lebih berpengalaman dan arif dalam soal agama supaya kita tak ketinggalan dan jugak sentiase update dengan ilmu agama.biar mantap gitu.

pesanan ringkas dari blogger; belajar tuh belajar jugak tapi mase dengan Allah biar betul2 habiskan mase tuh dengan allah.Jangan lewatkan sesuatu yang boleh diawalkan especially solat.Allah sanggup tunggu kite kenape kite yang hina dina nie tak sangggup nak bagi mase sikit dekat Allah.pesanan dan jugak nasihat nie sebnarnye peringatan buat pembace dan jugak diri sendiri.

0 comments:

Post a Comment