Pinky Design Pointer
Photobucket

blogger yang aku selalu usha!

Friday, December 30, 2011

jom ngupat!!!!!!! hehehe

Assalamualaikum w.b.t

hahahha formal giler tuhhh.macam nak berucap dalm majles je kan..kan3.
xdelaa sgt mlm nie mlas laa nk smbong citer tuh.. no idea laa nak sambong..
huishhh tadie tgok citer  the day after tomrrow. pastu mase part yang  new york city nk beku tuh mmg btul3 feel larr sejuk btol weyh..sumpah tak tipu weyh..hahah xder ar lagipon sebenarnyew kat luaar cinie pom daa x tahn sejuk nie kan nak idup dalam zaman ais.huhu mampos aku...

okay nie nak kongsyi maa sikit pasal pantai teluk lipat kat tempat aku..so aku ngan bapak ngan mak ngan kakak nagan adek aku hahha x lupa anak sedare aku yang besorr bapokk kekkeke tuh sorang pegila lepak jap dekat pantai teluk lipat tuh..sajer je bosan ekpon..


nie mase aku pergi  diorang dah kaver tempat tuh..maksod aku mereka3 tuh yang berkenaan dah 
pulihkan tempat tuh sikit punyer sikit laa.


hahha hujung tuh gemok3 tuh mek ngoh haha..kami3 the gang maek kesempatan bergambor jap 
kat tepi pantai tuh....haha nampak cam okay je kan tapi jangan terkejut..

tadaaaaaaaaaaaa...


hhahahahh tgok tuh kat belakang kami tuh err tak tak kat ats daratan tuh adalah batu3 tembok yang dudok kat bawah..dekat laut tapi dah naik sampai  atas sebab ombak yang mengganas tuh laa abih jalan3 daa tak boley laluh.batu3 besar sumer naek kat atas daratan..huishh macm tsunami pon ader..takot ler jugakk...mase aku pergi tu pon laut pon cam2 jugakkuat laa jgak ayak nye......

okay tuh jelaa yang aku boley citer nak citer lebey tak boley sebab aku tgok sendiri tragedi tuh kalau tak
aku nie dikire reker citer aje laa..haha

guk naikkkkkkkkk!



0 comments:

Post a Comment