Pinky Design Pointer
Photobucket

blogger yang aku selalu usha!

Monday, December 26, 2011

al kisah!!

assalamualaikum......

bosannye x tau daa nk buat ape lagih..haha naseb baek laa keboringan nih di isi ngan barbeque 1
famili semalam.adela jugak kesronokn nye..ALHAMDULILLAH.

ya Allah berikanlah aku petunjuk dan hidayatmu
semoger aku tergolong dalam golongan yang beriman dan bertakwa pada mu ya Allah

dalam hidup nie kiter memang terpakse  berkorban untuk mendapatkan satu3 bende..

                                                   "IT's come And goNe!"

jadi kiter kenela bersyukur kepada Allah sebab tanpa Allahs.w.t kite nie kan mmg x mampu nk bernafas.

hahahhahahah tazkirah seketika.....

sekarang nie tengah dodoikan aku punyer niece yang sorang ni asyik dok melekat ajeh dengan mak sedare dyer..hahahhaahha..
mak sedare penyayang kononnye laa......ala nak tidow pon dengan che de nye....nak mandikan pon dengan che denyew.....nak makn pon nk che de yg buatkan..ahha
sometimes tension ler jugek....
tapi mak sedare nie sebenarnye like mother jugk...macm la mak sendiri....
konon konannyew tuan punyer badan nie ade sifat keibuan la,,

"HAHAHHAHAHAHHAHAAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAH"

suke suke suke suke suke dan terus suker

empty BORING!

aku sebenarnyew adew masalah..sebb nyew aku ade jumper sorang doktor nie

klinik
BILIK DR PU    AD BIN BO     SANG

doktor: sakit pe ciik?

empty: dr..dr..dr..dr..klau la syer tau syer skit ape..xpayah dtg pon xper..beli ubat je senang

doktor: yela3...awak nie sbg patient xyahlar lebih3..cakap sikit ajeh!!

empty:(hiihhhhhhhhhh GERAMNYEW AKU KAT DOKTOR NIE)

doktor: mm baik..ape masalah awak almi sbnrnyyew?

empty: entahla doktor syer rase kosong je...rase cam nak tembak orang..geletek orang...nak tendang          pintu,nak tendang orang..nak tendang DOKTOR La kalau macam nie..

doktor:ASTAGHFIRULLAHALAZIM cikk......bawak bersabar...syer sbg doktor akan carikan ubat yang terbaik 4 my patient..okay

empty:yeler..ye ler...ape ubt nyew?

doktor: hahhhhhhhhHHHHH! macam nie la.kat blok sane tuh ade tandas lagih yang belom dicuci..pastu tingkap bilik sayer niepon dah lamer berhabuk.. lantai kat koridor blok FE01 tuh xde orang nak tolong sapukan..tolong sapukan ek..??

ARRRRRRRRHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

empty: (geramnyew x terhingge rasenyew....kalau aku kasi senkeh skit dekat kepale doktor niekan 
            mmg laa..aku dengan tak beraper hormatnye bangun dan nak keluar darie bilik doktor yang   nyaman sebb ade aircond tuh...tibe3 je

doktor: ehhh.hhh cepatnyew awak...

empty: doktor! drpade syer jumper doktor baik sayer jumper org giler..kan samer ajeh

doktor: ehhh sebelom tuh. tolong buangkan sampah yang ade tuh kt dlm tong smpah kat luar jap..

empty: ape???????????////

aku terus keluar dengan keadaan bara api dekat muker..haha nk gambarkan betaper marahnyer aku kat doktor yang senget tuh..


mase aku tengah jalan kat  dalam klinik tuh xdela beraper jauh sangat ngan bilik doktor tuh.. tibe3 aku nampak adew laa dalam 5 orang macam nak kejar ape ntah..

aku pon tyew laa makcik2 yang adew kat ctuh

empty: makcik..makcik knape nie? ape yang kecoh2 nie?

makcik: laa engkau xtau ke...kat klinik kampong betik nie adew doktor penipu..!

empty: doktor penipu??? ape plak mksod mkci nie?

xxsampai beraper minit aku cakap ngan mak cik tuh..aku nampak Dr yang aku jumper baru je tuh dah kene ikat....

makcik: hhaaaahhh yang tula doktor pelesu cik oi/
empty:plesu?
makcik: ha'ah.dye tuh giler dek oi..dah lamer daahh..

hahahhaha.. ...nampaknyer betol la kater aku tadie kan..
~imbas kembali~

doktor: ehhh.hhh cepatnyew awak...
empty: doktor! drpade syer jumper doktor baik sayer jumper org giler..kan samer ajeh
doktor: ehhh sebelom tuh. tolong buangkan sampah yang ade tuh kt dlm tong smpah kat luar jap..

hahhahahhahahahhahhahahhahhaha
aku memamg jumper ngan orang giler.

YES!


toyyyib....
tamatla citer aku...kan aku tengah borink..so datangla idea3 yang menggiler nie..

harap3 hati aku TERHIBUR! yes

sekian........                                                          
                                                                                                       najeeba ali




0 comments:

Post a Comment